Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

And the Oscar goes to...

Το είδα σε άλλους bloggers και σκέφτηκα ευκαιρία είναι να τα απονείμω κι εγώ κάποια στιγμή. Ζήλεια το λένε! Κατόπιν μεγάλης έρευνας(!) και ώριμης σκέψης(!), σας τα ανακοινώνω.


Βραβείο Καιρού: Tα κατάφερε φέτος να είναι ο χειρότερος κωλόκαιρος των τελευταίων ετών που δεν λέει να σταματήσει να βρέχει, μπας και δούμε λίγο ήλιο. Έτσι όπως πάει δεν θα χρειαστεί να τρέχουμε στις παραλίες το καλοκαίρι, απλά θα ανεβαίνουμε στην ταράτσα μας και θα βρεχόμαστε! :/

Bραβείο Κλάματος : Το απονείμω σε μένα που ναι, έχω καταφέρει να ρίξω τόσο δάκρυ το τελευταίο 5μηνο που ούτε ενα μωρο δεν ρίχνει. Με το οτιδήποτε! Ντροπή μου!

Βραβείο Καρτούν : Στρουμφάκια. Γιατί πως να το κάνουμε έγιναν ταινία επιτέλους! Και μάλιστα τρισδιάστατα. Μπορεί το σενάριο να έχανε γενικώς, τα μπλε μικρά αξιαγάπητα πλασματάκια όμως μου έκλεψαν την καρδιά.

Βραβείο Αναμενόμενης ταινιάρας : Hobbit. Αναμένεται  εναγωνίως το πρώτο σε σειρά βιβλίο πριν τον Άρχοντα των δαχτυλιδιών, απο τον φοβερό και τρομερό Peter Jackson. Φυσικά θα είναι τέλειο. Δεν ακούω κουβέντα.

Βραβείο Μαλάκυνσης : Σε όλους αυτούς τους "πολιτικούς" που δήλωσαν πως δεν διάβασαν το μνημόνιο. Σηκώνω τα χέρια ψηλά....

Βραβείο Μεταμόρφωσης : Αnd the Oscar goes to......Βάσω Λασκαράκη. Μια κούκλα έγινε που άλλαξε το μαλλί κι αδυνάτισε και λίγο. Μεγάλη αλλαγή. Θεά!

Βραβείο Ανακάλυψης : Ηλεκτρονικό τσιγάρο. Πείτε μου ότι όταν είδατε κάποιον να το κρατάει δεν σκεφτήκατε: μα καλά στυλό ρουφάει, τι κάνει?? Η νέα μόδα της εποχής, "κοροϊδεύω τον εαυτό μου οτι καπνίζω μέχρι να το κόψω". Αν και την αλήθεια μου θα την πω. Πολύς κόσμος το έκοψε, όπως και ο νταντι μου. Εύγε!

Βραβείο Κέρατου : Μετά την Σιένα και τον Τζουντ, μετά την Τζενιφερ και τον Μπραντ έρχεται η Ντέμι και ο Άστον. Την ρήμαξε την γυναίκα καλέ που έμεινε η σκιά της μετά την αποκάλυψη της απιστίας. Έτσι είναι αυτά καλή μου, τι τον θες τον πιτσιρικά αφού θα στην κάνει την λαδιά. Δε πα να'σαι και η Ντέμι Μουρ!?!

Βραβείο Μοδάτου φαγητού  : Πως κάποτε όλοι έμαθαν το σούσι? Τώρα λυσσάξανε όλοι με τα cupcakes. Φτάιει η γκόμενα του Αρναούτογλου που έφερε την μόδα??? Μέχρι και Δούκισσα Νομικού τα 'βαλε για να καλύψει τα στήθη της. Ήμαρτον. Κάναν cupcakes τα μάτια μας! (Και τα αυτιά μας)

Βραβείο Ποδιού : Δεν είδατε το πόδι της Jolie στα Όσκαρ? Που βγήκε μόνο του έξω απο το φόρεμα λες κι ήθελε να φύγει? Το σκίσιμο του φορέματος μέχρι πάνω κι ένα πόδι που ξεπροβάλλει μόνο του, εκτοπισμένο απο το υπόλοιπο σώμα!

Βραβείο Χειρότερου Outfit : Γούνες και γουνάκια παντού. Γιλέκα , μπλόυζες, αξεσουάρ, άσπρα, μαύρα, καφέ, γκρί, λεοπάρ. Κάτω απ'το μπουφάν, πάνω απ'το μπουφάν (ε ναι δεν χώραγε!), πάνω απο φορέματα, πάνω από μπλούζες κλπ κλπ. Το βρίσκω απλώς τρισάθλιο, συγγνώμη, δεν είναι του στυλ μου να βγαίνω με το γουνάκι λες και είμαι η πρώτη κυρία που πάω στη δεξίωση. Σαν την αρκούδα! Jesus!

Βραβείο Καλύτερου Ending: Δεν το συζητώ όποιος δεν είδε την κινούμενη περούκα Ξένια, να βάφεται σαν τον κλόουν με κόκκινα κραγιόν και μάυρα μάτια, και έτσι μουτζουρωμένη με μάτι που γυαλίζει να πνίγεται στην πισίνα της έπαυλης, λυπάμαι απλώς έχασε. Μακράν το καλύτερο κωμικοτραγικό τέλος που έχει υπάρξει σε ελληνική σειρά...

Βραβείο Ξένων Γλωσσών : Δεν ξέρω γιατί αλλά φέτος τα κανάλια βάλθηκαν να μας μάθουν Τούρκικα, και να συσφίξουν τις σχέσεις μας με την γειτονική χώρα. Δυστυχώς κάποιοι τσίμπησαν και παρακολουθούσαν ανελειπώς και αδιαλήπτως ότι Τούρκικη σειρά έβγαινε στον αέρα. Τραγικό...

Βραβείο Καλύτερου Σεξ : Το απονέμω σε αυτούς που το έζησαν μες στο 2011 και '12. Γιατί δεν τους αξίζει???

Bραβείο Κινητής Τηλεφωνίας : Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Wind και τον φοβερό ληστή τράπεζας που ούτε μια ληστεία της προκοπής δεν μπορεί να κάνει καθώς και στην Vodaphone που απάντησε με Κίτσο και Τασούλα.......Κίτσοοο??? Γιορ α τσεκ μασίν! Παραδέχομαι!

Η φωτό έτσι γιατί μ'άρεσε!
Kisses...

4 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο το μπλογκ σου!συμφωνω και με τα βραβεια,κυριως των ξενων γλωσσων.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xax κι εμένα μ' αρέσει η φωτο κι οι κατατοπιστικότατες σου απαντήσεις(:
    καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή