Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Μαζοχισμός baby!


 Σήμερα είχα μία συζήτηση με μια φίλη μου για το πόσο παράξενες είμαστε εμείς οι γυναίκες με τους άντρες. Βασικά μας θεωρώ μαζοχίστριες! Πως να το πω, το θέλουμε το φτύσιμο μας. Αν ο άλλος είναι εκεί πάντα, δεδομένος, έτοιμος ανά πάσα ώρα και στιγμή να κάνει ό,τι του ζητήσεις σε ξενερώνει. Θες να σε τρέξει και λίγο, να αναρωτιέσαι που είναι τώρα, τι κάνει, με σκέφτεται καθόλου και τέτοια...

Η φίλη μου αυτή έχει πέσει στην πρώτη περίπτωση. Τον έχει τόσο σίγουρο που βαριέται. Είχε μάθει τόσο καιρό να είναι με άντρες που τους κυνηγάει από πίσω. Και τότε βέβαια έλεγε αχ δεν γίνεται να βρω κάποιον που να ξέρω οτι με θέλει για να ηρεμήσω?  Και τώρα που τον βρήκε ορίστε!

 Τα ίδια έχω κάνει κι εγώ, δεν λέω! Γκρίνιαζα όταν ζήλευα εγώ, κι όταν γινόταν χαλί να τον πατήσω "φτυσμένο" τον είχα.
Εντάξει. Για να πω την αλήθεια συναισθήματα υπάρχουν και σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά όταν ο σύντροφος σου είναι κολλημένος πάνω σου, και σου δείχνει και με το παραπάνω πόσο σ'αγαπάει, δεν ξέρω γίνεται ένα κλικ στην γυναικεία ψυχολογία που ξεχνάς το τι νιώθεις γι'αυτόν. Γιατί σε πνίγει, δεν σε αφήνει να τον επιθυμήσεις, να τον ψάξεις, να αναρωτηθείς. Κρύβονται τα συναισθήματα. Δεν ξέρω αν με "πιάνετε". Υπερκαλύπτονται.

Σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ σωστό αυτό γιατί εμπεριέχει και μία αχαριστία, απλά λέω οτι συμβαίνει. Εξάλλου και οι άντρες είναι αναμφίβολα αυτοί που δεν μένουν με την κολλητσίδα αλλά αντιθέτως με αυτή που τους κάνει τσαλίμια!

 Το καλύτερο είναι να υπάρχει μια ισορροπία βέβαια. Ούτε σιαμαίοι είμαστε, ούτε εγώ τη ζωή μου κι εσύ τη δική σου. Δείχνουμε τι νιώθουμε χωρίς να χάνουμε την αξιοπρέπεια μας.
Αν και στον έρωτα -κατά την ταπεινή μου γνώμη- δεν έχεις αξιοπρέπεια, την χάνεις. Εγώ θα έκανα τα πάντα. Ακόμα και να παρακαλέσω. Οπότε κατανοώ τους άντρες που κολλάνε πάνω σε μία γυναίκα. Μπερδευτήκατε ε??
Δεν υπάρχουν κανόνες και σημεία προσοχής. Το θέμα είναι να τα βρίσκουν δυο άνθρωποι όπως γουστάρουν αυτοί.

 Θα κλείσω με μια φράση που μ'αρέσει πολύ...
"Όποιος προσέχει στον έρωτα δεν του αξίζει να τον ζήσει."

Καληνύχτες! Kisses!

2 σχόλια:

  1. Ασε,είναι αξιοπερίεργο.Νομίζω ότι στις ανθρώπινες σχέσεις κάνουμε το λάθος (;) αντί να θεωρήσουμε προτεραιότητα την αγάπη,να βάλουμε την επιβεβαίωση (είτε αυτή αφορά άμεσα/έμμεσα εμάς ή κάποιον άλλο).Το να επιβεβαιώσουμε χαρακτηριστικά μας ή να μη δεχτούμε την απορριψη ή να μη δεχτουμε το δεδομένο αλλά να πάμε για το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα,είναι ζητήματα ανθρώπινα και το γοητευτικό είναι πως παρα το ότι μπορούν να εκλογικευτουν,ειναι μη επιλύσιμα. Καληνύχτα. Ευτυχία http://eytyxia13.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πο πο! Έχεις δίκιο, έχει μια γοητεία όλο αυτό, δεν ξέρεις ποτέ τι θα συμβεί γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν κανόνες!

      Διαγραφή