Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Άνοιξη στην καρδιά μου!



Η καλή μέρα απ'το πρωί φαίνεται.
Ανοίγω τα μάτια μου, σηκώνομαι και καταλαβαίνω πως έξω ο ήλιος λάμπει και κάνει ζέστη. Εντάξει όχι και καύσωνα αλλά έχει γλυκιά μέρα, όχι όπως πριν, επιτέλους!
H πόρτα της κουζίνας ανοιχτή με την λιακάδα να μπαίνει μέσα. Άνοιξη!
Ξυπνάω με μια κούπα καφέ απο τα χεράκια της μαμάς, που παραδόξως τον έφτιαξε καλό και όχι με παραπάνω ζάχαρη, όπως συνήθως όταν τον φτιάχνει εκείνη. Και πίνοντας την πρώτη γουλιά βλέπω την αδερφή μου που μόλις ξύπνησε. Τι καλάαα είναι εδώ σήμερα! Δουλεύει πιο αργά σήμερα μου λέει. Επιτέλους θα πιω το καφεδάκι μου με παρέα -και μάλιστα την καλύτερη!- γιατί κάθε μέρα είμαι μόνη στο σπίτι σαν το κούτσουρο, και μελαγχολώ.
Τι όμορφα που είναι, κι ο μπαμπάς κάπου εδώ, τριγυρίζει μες στο σπίτι. Καθόμαστε όλοι μαζί και μιλάμε. Κι σκέφτομαι τι ωραία...μετά θα έρθει ο Μ. και τα παιδιά απο εδώ και θα πάμε όλοι μαζί σινεμά το απογευματάκι! Γιούπιιιιιιι! Σαν μικρό παιδί ένιωσα.
Η μαμά σηκώνεται να φύγει για την δουλειά, κ ο μπαμπάς μαζί να πάει σούπερ μάρκετ.
Μένω εγώ με την αδερφή μου, ανάβουμε τσιγάρο και πιάνουμε την χαζοκουβέντα. Πως μου 'χε λείψει! Είχα να την δω καλά καλά μια εβδομάδα αφου φέυγει νωρίς και γυρνάει αργά το βράδυ.
Παίρνω δύναμη από όλο αυτό. Υπάρχουνε στιγμές μοναδικές που πρέπει να τις απολαμβάνεις, ειδικά με τους δικούς σου ανθρώπους!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε :)

2 σχόλια:

  1. "Υπάρχουνε στιγμές μοναδικές που πρέπει να τις απολαμβάνεις, ειδικά με τους δικούς σου ανθρώπους!" Σωστότατη!
    Τι γλυκό άρθρο!
    ~Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή