Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ζήλεια του.....

*Με παίρνει τις προάλλες η Δ. να πάμε για καφέ, ναι της λέω πάμε θα έρθει και ο Σ.(κοινός μας φίλος). -Ααα άσε, μου απαντάει, που να τρεέεεχωωω τώρααα, θα με χέσει και ο δικός μου...Ντοϊνγκ!! Τι λες καλή μου, μου 'ρθε να της πω! Κι από πότε κάνεις ότι σου λέει ο ...*

Κι από πότε οι άντρες έγιναν σπαστικοί, γκρινιάρηδες και κυρίως παθολογικά ζηλιάρηδες? Μέχρι στιγμής εγώ νόμιζα πως αυτά ήταν προνόμια των γυναικών! Ήμαρτον Θεέ μου... Άν προστεθούν κι αυτά δηλαδή σε όοολα τα άλλα ελαττώματα των ανδρών, πάει καήκαμεεεε! Δεν ξέρω τι να πω, τα 'χω περάσει κι εγώ δεν λέω αλλά μετά έστρωσε το πουλάκι μου.:P Άσε που απο αυτή την φίλη μου τώρα ακούω πολύ χειρότερα σκηνικά! Μου ΄χουν φύγει τα μαλλιά καλέ και τα ψάχνω στο πάτωμα κάθε φορά που μου λέει γι'αυτόν! Ιστορίες επιστημονικής φαντασίας φτιάχνει το παλικάρι με το μυαλουδάκι του, που αν δεν έμενε στην Ελλάδα θα 'πρεπε να τον πάρουνε στο Hollywood για σεναριογράφο! Άσε το άλλο...είσαι σίγουρα στη σχολή ή μου λες παπ...ες? Χα! Καλάααα μην πω για το φεισμπουκ...εννοείται...έχει τους κωδικούς, μπαίνει, τσεκάρει ό,τι θέλει κι όποτε θέλει! Δείχνει ποιος είναι ο άντρας.... Μη χέσω! Καλά κι αυτή άλλη μουρόχαυλη, κάθεται και τ'ανέχεται και δεν του λέει τίποτα. Εντάξει δεν είναι κι από εκείνα τα κοριτσάκια που λένε 'εντάξει αφέντη' και σκύβουν το κεφάλι, αλλά οτι την δέρνει μία μαλακία, την δέρνει! Δεν βγάζω βεβαίως τον εαυτό μου στην απ'έξω, διότι όπως προείπα κι εγώ ανεχόμουνα αλλά ως ένα σημείο και να που μου βγήκε σε καλό.
Μα τι να τον κάνεις τον άντρα μωρέ αν είναι ζηλιαρόγατος και δεν σ'αφήνει να βγεις και με την κολλητή να τα πείτε, ή να πας και κάπου με άλλη παρέα, και αντρική ναι! Άμα είναι φίλος, και αντρική. Δεν υποστηρίζω πως υπάρχει απόλυτη φιλία ανάμεσα στα δύο φύλα αλλά εγώ εδώ και 6 χρόνια, με δύο άτομα του αντίθετου φύλου συνυπάρχουμε ωραιότατα χωρίς 'επιπλοκές' και ο καθένας με τις σχέσεις του φυσικά. Εμ τι!

Γιατί κύριος, και να ζηλέψεις τι νομίζεις θα καταφέρεις? (αναφέρομαι και στις γυναίκες ζηλιαρόγατες)
Ίσα ίσα να την απομακρύνεις πιο πολύ.
Και θα κλείσω με μια φράση της αθάνατης Ντένης Μαρκορά από δυο ξένους...
"Η γυναίκα άμα θέλει να σου κάνει λαδιά και σε μπουκάλι να την κλείσεις, με τον φελλό θα το κάνει!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου